30 octombrie 2008

Luna nebunilor

In curand incepe Luna Nebunilor - zisa si Campania electorala. Nu zic ca pana acum nu si-au facut campanie, dar de acum au "dreptul" sa ne agreseze simturile cu afise fluturasi clipuri si panouri imense. Ei chiar nu isi dau semana cat bine s-ar fi putut face cu fondurile aruncate pe toate materialele promotionale care oricum nu schimba votul nimanui.
Nu isi vor schimba naravul, dar le dau un pont gratis: la uninominal eu as vota un candidat pe care l-am intalnit la mine in cartier, in alta perioada decat campania electorala si mi-a lasat o impresie buna (...nu exista).
Am primit azi in cutia postala un fluturas, in care o "doamna" imi explica cum este ea prietenul meu din Parlament. N-am prieteni parlamentari si nu-mi doresc, dar ii urasc pe cei care mi se adreseaza cu "prietene" atunci cand ma intalnesc pentru prima oara in viata...sau nu ma intalnesc deloc.
"Prieteni" candidati ... veti primi votul meu cand veti locui in cartier cu mine si va veti intalni cu noi, astia care avem probleme in fiecare zi.

Niciun comentariu: